יום חמישי, 26 במרץ 2015

כיצד היוגה תורמת לשמירה על אורח חיים בריא?

כאשר אני מנסה להגדיר יוגה אני לפעמים מתבלבל ולא יודע להגיד לכם האם היוגה היא ספורט או פעילות רוחנית. כנראה שכאן בדיוק התשובה, היוגה נמצאת על קו התפר בין פעילות גופנית לבין פעילות רוחנית. היוגה היא דבר עתיק המגיע אלינו מהפילוסופיה ההודית והיא שואפת לאחד בין הגוף לנשמה. ראשית היוגה הולכת כמה אלפי שנים אחורה בזמן. גם אם אינכם מצליחים באופן אישי להתחבר לפילוסופיה ההודית ומרגישים שזה מאוד רחוק מכם, אתם עדיין יכולים ליהנות מיוגה ברמת גן. גם אם האיחוד בין גוף לנשמה נשמע לכם משהו שלא מהעולם הזה, אתם עדיין יכולים ליהנות מפעילות גופנית חשובה אשר תתרום גם לשקט הנפשי שלכם.

איני יודע בדיוק מתי היוגה הגיעה לעולם המערבי אבל היא הגיעה וכמו שאומרים הגיעה בגדול. בכל מקום בעולם ניתן למצוא אנשים העוסקים ביוגה ברמה זו או אחרת, יש הבוחרים ביוגה בתור שיטה לאימון גופני ולא יותר ויש הבוחרים להתעמק יותר ביוגה כדרך חיים. מרכזי יוגה צצים בכל מקום בעולם ובכללם ישראל, אנו מעבירים שיעורי יוגה ברמת גן.

היוגה בישראל קצת סבלה בתחילת דרכה מתדמית של משהו שנדבק לצעירים שעשו טיול של אחרי צבא בהודו. איני יודע אם בזכותם היוגה הגיע לישראל אך בסופו של דבר היוגה השתחררה מתדמית זו. היום כולם מבינים שהיוגה היא פעילות בריאותית טובה וחיובית  המתאימה לכל הגילים ולצד היוגה ברמת גן תוכלו למצוא יוגה בכל מקום בארץ.

תרגילי היוגה תורמים לבריאות ולשמירה על אורח חיים בריא, יש לה יתרונות רבים. ראשית כל היא מפעילה את השרירים בגוף וזהו אימון גופני לכל דבר. הוא יכול להיעשות ברמות קושי שונות ולהפעיל, בשלבים, את כל השרירים בגוף. היוגה גם מסייעת בשמירה על גמישות הגוף, אנשים המתאמנים ביוגה מגיעים לרמות גבוהות של גמישות. במקרים רבים אנשים אשר רואים את הגמישות של מדריכי היוגה מיד חושבים "אני לא יכול לעשות את זה"... באמת שבהתמדה רבה כל אחד יכול להגיע לדרגות גבוהות של גמישות.

היוגה לא רק מאמנת את הגוף אלא גם מסבירה לנו מדוע הגוף צריך לעבוד בצורה מסוימת. גם אם איננו ממש מבינים ומתחברים לפילוסופיה שמאחורי היוגה אנו יכולים להרגיש בתוצאות החיוביות של אותו איזון בין גוף לנפש. אימון יוגה יכול לעזור לאנשים להיפטר מכאבים פיזיים ואם בעיות נפשיות.

אם לעולם לא ניסיתם יוגה את מוזמנים להתנסות ביוגה ברמת גן, אנו מאמינים כי תהיה זו חוויה מעשירה ומעניינית עבורכם אשר תתרום לכושר הגופני שלכם ותביא לשיפור הרגשה מידי. אם אתם כבר מכירים את היוגה אז אתם מוזמנים להצטרף אלינו ליוגה ברמת גן שם תוכלו להשתתף בפעילות יוגה לכל הרמות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה