יום שני, 21 ביולי 2014

היתרונות של אימון פילאטיס

הפילאטיס הוא סוג של פעילות גופנית המתאימה לנשים ולגברים בכל בגילאים ובכל מצב. הפילאטיס יכול לפתח את השירים, לשמור על כושר ולחטב את הגוף וכמו כן הוא יכול לעזור לאנשים הסובלים מבעיות גם ומפרקים, להקל על נשים בהיריון וכדומה.

היתרונות של הפילאטיס הם רבים ומגוונים. בזמן האימון הנעשה על מזרנים, המתאמנים מפעילים את כל השרירים בגוף בתרגילים שונים, כאשר קצב הפעילות הוא איטי יחסית וכך נמנעות פציעות. התרגילים השונים נעשים בסבב כך שכל פעם עובדים על שרירים אחרים בגוף. מלבד חיזוק השרירים, תרגילי הפילאטיס תורמים לגמישות השרירים והמפרקים בגוף, תורמים לשיווי המשקל וליציבה שלנו, תורמים לקאורדינציה ומחטבים את הגוף. האימון והתרגילים נעשים במקביל לנשימה נכונה וכן תורמים לריכוז שלנו.

מלבד אימון פילאטיס רגיל קיים גם אימון פילאטיס מכשירים, בו משתמשים בזמן התרגילים במכשירים שונים כגון רצועות, כדורים וכדומה, כדי לשפר את האימון ולייעל אותו. למעוניינים להתחיל להתאמן, ניתן למצוא אימון פילאטיס רמת גן או בשאר הארץ ולנסות. האימונים מתקיימים בקבוצות קטנות עם מאמן או מאמנת מוסמכים וכך יש תשומת לב אישית לכל מתאמן. גברים ונשים רבים מעידים כי הפילאטיס שינה את חייהם.


עוד סוג פילאטיס מיוחד הוא פילאטיס לנשים בהריון, אשר שם דגש על שרירי האגן, שמירה על עמוד השדרה והגב להקלת הכאבים ומתמקד בהכנת הנשים ללידה. הפילאטיס מומלץ גם לנשים לאחר היריון בשביל לחזור לגזרתן הקודמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה